niedziela, 26 maja 2013

Nadprzyrodzony pakt


Tytułowy Nadprzyrodzony pakt zostaje zawarty między duchem a dziewczyną która po śmierci matki wraca do rodzinnego domu. Odkrywa wtedy, że jej siostra zniknęła a w domu znajduje się  wzbudzający grozę byt oraz seryjny morderca. Z pomocą medium dziewczyna poznaje tajemnice miejsca w którym spędziła całe dzieciństwo, znajduje pokój, o którego istnieniu wiedziała tylko jej matka. Thriller, który w pozytywny sposób zaskakuje. Ciekawa historia i niespodziewane zakończenie sprawiają, że film skupia całą uwagę widza i zmusza go do próby rozwikłania zagadki. Odbiorca towarzyszy głównej bohaterce Annie ( Caity Lotz) razem z nią układa elementy układanki. Film wyprodukowany w 2012 roku spełnił moje oczekiwania pod względem graficznym. Decydując się na obejrzenie go w piątkowy wieczór nie spodziewałam się, że okaże się on tak dobry i będę musiała przyznać, że nawet gra aktorów wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Wadą tego filmu jest fakt, iż nie została wyprodukowana część druga, jednak sądząc po zakończeniu istnieje taka możliwość.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa recenzja,mi film też się podobał.
    Mam pytanie wiesz może co to za piosenka gdy po pogrzebie matki siedzą w pokoju Annie pali papierosa?

    OdpowiedzUsuń