poniedziałek, 27 maja 2013

Szybcy i wściekli 6


Szybcy i wściekli 6 to film akcji i kryminał w jednym. Przedstawia on ekipę przeszkolonych zawodowców wykradających sprzęt z baz wojskowych w celu jego sprzedania wrogim siłom. Policjant Luke Hobbs zatrudnia grupę przestępczą, która w zamian za uniewinnienie i odzyskanie ukochanej lidera zespołu pomoże inspektorowi schwytać niebezpieczną szajkę złodziei. Film o tyle jest interesujący, że przedstawia wiele pragnień przeciętnego człowieka, piękne kobiety, przystojnych mężczyzn, bezkarność, szybką jazdę i definiujące status społeczny pieniądze. To jedyna część, którą udało mi się obejrzeć, a stało się to za sprawą moich przyjaciół, gdyż to oni mnie do tego namówili i muszę przyznać, że jestem zachwycona całokształtem wykonanej przez reżysera i aktorów pracy. Wcielający się w głównego bohatera Vin Disel ukazuje średni poziom gry aktorskiej jednak wykonuje powierzone mu zadanie odegrania twardziela o miękkim sercu. Zachwyciła mnie natomiast gra czarnego charakteru, czyli Luka Evansa znakomicie odgrywającego bezwzględnego i bezdusznego faceta. Reżyser filmu wykazał się bezbłędnym poprowadzeniem pracy grafików oraz stylistów urzeczywistniających tą całą mało autentyczną historię. Bardzo spodobały mi się dialogi mające zabawny charakter nawet w sytuacjach kryzysowych. Kryminał i kino akcji, które posiadają dodatek w postaci humoru, komedii i dobrej zabawy. Dzięki tej części zdecydowałam się na obejrzenie wcześniejszych produkcji. Zachęcam do odwiedzenia kin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz